“Breath is the bridge which connects life to conciousness, which unites your body to your toughts”  ~ Thich Nhat Hahn

Ik organiseer ademworkshops speciaal voor bedrijven en voor werknemers op maat.
De workshops zijn zowel binnen als buiten mogelijk en zorgen ervoor dat uw werknemers gezond en fit worden en blijven. Medewerkers zijn het meest kostbare bezit van ieder bedrijf.
Een medewerker die goed in zijn/haar vel zit en energiek aan het werk is, werkt efficiënter, met meer plezier en levert betere kwaliteit.

De voordelen van deze krachtige workshops:

  • Meer focus en concentratie
  • Meer energie en vitaliteit
  • Gezonde balans tussen werk en privé
  • Rust in hoofd en lichaam ervaren
  • Meer inzicht in eigen gedrag.
  • Omgaan en loslaten van dagelijkste spanning en emoties

Vol ademen betekend vol leven. Helaas ademen we in deze haastige maatschappij niet vol en soms helemaal niet. Als we gespannen zijn houden we onze adem in, wat veel vitale energie kost. De meeste mensen krijgen door hun manier van ademen te weinig zuurstof binnen, wat vermoeidheid, ziektes en stress kan veroorzaken. Door het volgen van deze workshop werken we niet alleen preventief aan een betere gezondheid, ook herstellen we het zelf genezende vermogen van het lichaam.

Dit is een voorbeeld van een vaste workshop die aan te vullen is met yoga en helemaal op maat gemaakt kan worden naar uw wensen.

1 – Verbonden ademen:
Bewust Verbonden Ademen is een krachtige, liefdevolle, zelfhelende ademhalingstechniek die op lichamelijk, emotioneel en mentaal welzijn inwerkt. Bewust Verbonden Ademen richt zich op het bewust worden van negatieve emoties, om deze vervolgens te kunnen verwerken en los te kunnen laten.

2 – Neusademhaling:
De afwisselende neusademhaling harmoniseert het zenuwstelsel en brengt de activiteit van de beide hersenhelften in balans. De oefening vergt veel focus en is goed voor het oefenen van concentratie. Tegelijk werkt de oefening kalmerend en geeft energie.

3 – De vuurademhaling:
De vuurademhaling is zowel een mooie fysieke als een mentale oefening. Het vraagt evenveel van beiden. Fysiek zul je krachtiger in je basis worden en geeft het je snel meer energie. Het versterkt het mentale uithoudingsvermogen waaedoor het zelfvertrouwen word vergroot.

4 – Vierkante ademhaling:
De vierkante ademhaling is een ontspanning en meditatie techniek. Het kan worden gebruikt om stresspieken en angst te bestrijden en is bedoeld om snel te leren ontspannen. Daarnaast leer je hiermee bewust te oefenen en spelen met je adem omdat je het gedurende de dag kunt oefenen.

Klik op onderstaande links voor wetenschappelijke uitleg wat de bewuste ademhaling kan betekenen.
https://neurosciencenews.com/?s=breathing
https://breathwork-science.org/?s=breathing

Samenwerkende partners:

      

Neem contact met me op voor meer info of bel 06-16813135